Thursday, February 24, 2011

وحيدا

tiba2 aku jd moody, kenapa?
entah, sunyi melanda entah apa2..
bayangan silam dtg menghantui, salah siapa?
ak manusia biasa, mana nak lari drpd macam2 masalah???
mengapa semua ini terjadi???
dosa banyak x terampun, mungkin ini balasan drpd - Nya...
secebis hati yg suci telah ku cemari,
walau bisa di cuci, namun sisa kekotoran masih kelihatan...
dugaan apa yg sedang melanda???
mengapa bayangan silam masih berlegar di minda???
apakah aku kerasukan atau ketaksuban??
jalan yg aku tempuhi terasa berduri dan terlalu berliku...
ampun kan dosa ku ibu..
ampun kan dosa ku Tuhan....
aku terlalu bercelaru....
maaf kerna aku pernah mencintai manusia melebihi cinta kepada-Mu..
aku kerap alpa dan terleka dibawa arus cinta dunia...
maaf kan aku semua...

No comments:

Post a Comment

madah berhelah