Thursday, August 16, 2012

rumusan PBS

1. alhamdulillah, mcm Teha jugak, maka aku pon nak la jugak kongsi pengalaman aku kan. apa ada hal. rumusan bermula!

Sem 1 : di Sekolah Kebangsaan Ibrahim. antara sekolah top di Sungai Petani. leceh gak ar. Guru Besar lelaki, garang. ramai jugak kengkawan baru. sekolah semua lelaki. 'baik' la sangat perangai budak2 nih.

Sem 2 : di Sekolah Kebangsaan Changkat Lada 2. coming back to school. bring back memories. sayangnya, ramai cikgu-cikug 'legend' dah berpindah ke tempat lain. tinggal yang otai2 je. ramai jugak yang sambung belajar sambil mengajar. buat sorang2, agak bosan jadinye!

Sem 3 : masih di SKCL 2. kali nih dengan member lama, Ijam. dia bawak geng dari IPG Kampus Teknik. ok la, ada geng. relief kelas sama-sama. lepak kat stor pekerja sama-sama. olrait la.

Sem 4 : di SK Tasek Apong. yg ini mencabar. tengah2 bulan puasa lak kena pegi skolah. ada beberapa tempat yang memang aku X pergi. 1, kantin, sebab tutup. 2, bilik guru, sebab pack sangat. 3, padang, gila apa nak lepak padang puasa-puasa nih. tapi, yang best nya, dapat duit raya!

Sem 5 : praktikum la bro.. mana ada PBS dah.

4 comments:

  1. rasa2 mcm lepas ni turn aku pulok utk wat rumusan pbs.haha

    ReplyDelete
  2. tak payah rasa la Zat. aku tunggu post hang. dah berhabuk je lagi blog hang tuh.. muahahaha!

    ReplyDelete
  3. Pengalaman Berasaskan Sekolah..

    http://alangridhwan.blogspot.com/2011/03/back-to-school-1.html

    ReplyDelete

madah berhelah