Wednesday, February 15, 2012

rumah sewa #8

1. simpan lama-lama pun tak guna, nanti jadi basi. thanx Mighah, for saving me n Syafik the other day. aku tak tahu la nak cakap guane, tapi, tak ada perkataan lain selain terima kasih yang aku n Syafik buleh ucap. thanx!

2. presentation, dear group members, aku mintak maaf giler2, sebab aku tak menyumbang apa2. kalau setakat nak buat discussion memalam, aku takde hal maaaa, Taman RIa Jaya ngan maktab jauh mana sangat, kalau MIghah bersin pun aku buleh dengar. oups!

3. aku ada perasan beberapa perubahan kat dalam kelas. bagus2. sejuk mata memandang. dah buleh buat calon menantu dah tu.

4. dah seminggu, abam pegawai penyiasat still tak contact pasal kes pecah rumah itu hari. nampak gaya, aku merelakan je la pemergian laptop tuh. ada la sikit harapan, kot2 boleh dapat balik, tapi, ibarat anjing menyalak bukit, anjing sakit tekak, bukit kena tarah dengan pembalak.

5. elaun. bayar itu bayar ini, tolak duit rumah, bil streamyx, potong rambut kat salon amoi, makan KFC tengah malam, tup2 bersih kat aku ada lagi RM800. haaaa! lapan ratus je yang tinggal. nampak gaya, nasik berlauk telur goreng jugak yang menjadi pilihan.

6. musim esaimen menjelang! harapan ringkas, siapkan esaimen tepat pada waktunya. good luck fellas!

7. 14th February, valentine's day. 18th February, can i skip that day?

No comments:

Post a Comment

madah berhelah