Saturday, September 17, 2011

bertepuk sebelah tangan

takkan berbunyi. kecuali kalau tampar orang dengan sebelah tangan, insyaallah.

alhamdulillah, terasa dingin macam kat NZ dah bilik nih. tetiba ada la seorang anak teruna yang tetiba rajin. mungkin hidayah turun kat dia malam semalam, siapa tahu. basuh membasuh, kemas bilik, lap lantai, semuanya buat sendiri. haa, 1 je yang masih fail, lipat n kemas baju. itu memang susah, baju banyak, last2, campak masuk dalam beg, setel (-_-)"

fuuhh.. cinta kalau bertepuk sebelah tangan, ibarat pungguk ridukan bulan. macam irama tanpa lagu, dan boleh disamakan macam sembahyang tanpa niat, tak sempurna rasanya. kita merancang, Tuhan pun merancang, tapi Tuhan yang menenrukan sebab perancangan Tuhan adalah yang terbaik. siapa tak berbulu, bila tengok orang berbahagia dengan pasangan, tak kira la laki/bini, bf/gf, gegirl/boboy, abg/baby, hubby,honey dan lain-lain lagi nama. nope, berbulu bukan sebab apa, tapi rasa ingin ada kat tempat diorang jugak. tambah lagi abang2 single yang dah lama membujang. ingin menyayangi dan disayangi la kata kan.

kalau setakat ushar dari jauh, duk termenung jauh, dalam mimpi, gila bayang, ape barang. mesti la nak jugak yang real kan? tapi, itu semua bukan kerja kita. apa yang kita nak tak semestinya kita dapat. apa yang kita ada, tak akan jadi milik kita selamanya. apa yang penting, kerjasama. (damn, takde kaitan).

enuf of merepek, take care fellas.

No comments:

Post a Comment

madah berhelah