Friday, September 2, 2011

raya ke tiga

alhamdulillah, selesai sudah majlis rumah terbuka (meraikan pertunangan Along) tengah hari tadi, 3 syawal, bersamaan 1 September 2011. insyaallah, jika dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, di perkenankan jodoh, majlis persandingan akan diadakan pada bulan 6 tahun depan. lebih kurang dalam minggu cuti. secara tak rasminya, aku ingin menyeru kepada kengkawan semua, supaya menyimpan duet mulai sekarang, untuk datang ke kenduri perkahwinan Along aku tahun depan. ini sedikit cebisan gambar.

ini Along

sessi perbincangan

ini mengapakah?

disarungkan cincin

sambil diapit mak mentua dan mama

show off cincin

hantaran daripada pihak lelaki

tugasan wajib, basuh pinggan mangkuk
kalaulah nak diceritakan kesah chenta si Along dengan tunang dia, agak panjang. sebab diorang dah berchenta sejak djaman sekolah menengah lagi. dan umur diorang sekarang ialah 26, so, ada la dalam 10 tahun diorang nih berchenta, betul tak? 

btw, congrats to Along. dan kepada rakan2 yang lain, terutamanya En. S, anda bila lagi??? hehe...

*gambar raya aku x amik lagi daripada Angah, sori Mas..

6 comments:

  1. 'along' ni bila la tatau =="

    ReplyDelete
  2. cikgu : bila la agknye nak merasa nasik minyak kenduri cikgu..

    teha : tahniah..

    Mas : entah lar..mungkin esok lusa turn 'along' ni pulak kn... sapa tauu..

    ReplyDelete
  3. angah dah.
    along pun dah.
    alang ? haa. itu yg kita tunggu :D

    ReplyDelete
  4. uhuk3!!!!!! itu yang kita tak tau zat....

    ReplyDelete

madah berhelah