Sunday, June 12, 2011

a day that called 'holiday' #2

ok, lupakan terus game final Terengganu vs Kelantan semalam. nak cakap banyak, nanti sia2 aku kena 'bahan' ngan Teha.

olrait, semalam hari siang, aku pergi mandi air terjun kat Ulu Kenas. ini hari, pergi Teluk Intan, hantar Along naik bas balik Johor. oh, beliau mewakili UTHM dlm game netball MASUM. so, kepada Izat dan kengkawan, bleh lar nanti menuntut dengan beliau nanti ok?

oh, berbalik kepada tajuk entri. sebenarnya hari nih, aku bersama Angah dan Acik, selepas kami menghantar Along ke stesen bas, kami movies marathon kat Big Cinemas, Teluk Intan. dan ceritanya adalah...

super duper fun!
ok, sedikit review. sempena father's day, aku suggest korang tengok cerita nih! kelakar, touching, unexpected, dll. go watch by yourself! tak menghampakan walau sesaat! next movie pls!

yang paling di tunggu djaman ini!

komen : sangat jauh best dan exciting dan menyirap darah berbanding cerita Kongsi (yang aku tengok 2 kali). sangat gangster. ada action, agak realistik, tak merugikan sangat la kalau tengok kat panggung. Aaron Aziz a true hero. Adi Putra seksi! Sofi Jikan real punya gangster. Zizan terbaik!!! err, anak Datuk Yusof Haslam? dah kurang la dia punya 'kayu' dlm berlakon. "lu abang long ka, lu ayahanda ka, ini tempat gua pegang".

pastuh makan, potong rambut (serupa tak potong).

bye fellas! nonton Konsert Final AF.




3 comments:

  1. oraitss, pasni bole mintak tips kat along ko..hoho..

    ReplyDelete
  2. beres2.. itu ikut genetik.. djaman mama aku muda remaja dulu, beliau pun main netball.. hebat kot!

    ReplyDelete
  3. hohoo..hebat2! taniah buat mereka :)

    ReplyDelete

madah berhelah