Wednesday, March 23, 2011

back to the school #4

ya, hari keempat..

hari nih, jalan nak ke sekolah jam teruk.. terpaksa menyelit sana sini.. nyaris dilanggar lori.. haih, dugaan demi dugaan.. kurang enak.. hidung rasa macam pili air yang bocor, berair memanjang... macam hari-hari yang sebelum nih, kena relief kelas.. haih..

hari nih, lebih kepada aktiviti 'spelling bee' dan soal jawab.. macam sembang-sembang biasa, tapi berilmiah.. ada la sedikit pengisian, xde la duduk saja2 dalam kelas..

oh ya, semalam aku bawak laptop gi sekolah, lepak2 kat 'markas', internet wi-fi memang antara yang terbaik.. lebih pantas dan tuntas daripada broadband n wi-fi maktab... xdak blocking apa.. nak tengok video kat youtube memang x jadi masalah.. siap boleh download lagi!!! sebab tuh boleh upload gambaq kat blog.. hehe..

so, hari nih pun aku bawak laptop lagi.. tapi, laptop x dak bateri!!!! aku rasa macam dah charge malam tadi..!!! haih, bala.. bala.. ni sume bala... bawak berat saja laptop nye...

hari nih relief 3 kelas... 1 kelas aku, lagi 1 kelas Syafik ngan Fakhrul..

~dear loggers, aku x berapa nak sihat, kepala duk berdenyut, jantung berdegup pantas.. doakan hari terakhir SBE esok, esaimen x siap2 lagi (-_-")

2 comments:

madah berhelah