Tuesday, March 8, 2011

oh sayang...

wanita/perempuan/girl/ladies/cikaro/dll yg seangkatan...

orang pertama yg aku kenal, mak (mama) aku.. kot.. lps 2 abah, lps 2 along, lps 2 angah, lps 2 mak2 sedara dn sedara mara yg lain.. haha...

aku mmg x buleh drpd wanita, or, wanita x buleh lari drpd aku (ahaks!!!), ini semua kenyataan, pahit ka manis, kena terima, ok!? hari nih, cerita psl perempuan/wanita...

huuuu, kisah aku dan perempuan.. first skali, mama..
olrait, insan yg aku panggil mama nih, ofcoz la mak aku, (Norlya bt Baharom).. umuq, aku x brapa nk igt (ampun kn daku mama..).. aku anak manja, dulu.. mgkn sebab aku ank lelaki yg sulung, dn aku nih la yg paling seksa mama kandungkan.. (luahan hati mama).. aku harapan keluarga dn family, dijadikan contoh kpd adk aku yg 2 org dn sepupu sepapat yg terdekat.. alhamdulillah, berkat kesabaran dn doa dn segala-galanya, aku rasa bertuah ditemukan dgn insan yg aku panggil mama nih.. susah senang beliau, aku x pernah tw secara detail, jujur.. at least, aku x derhaka, aku syg mama aku (ikhlas, abah pn aku syg jugak, no offense ae..).. mungkin 2 hari nnti, aku nk cari seorang isteri yg sifat nya mcm mama aku.. solehah, pndai masak, kemas rumah, dn perkara2 mahmudah yg lain, tp, aku pn kena la ada sifat mahmudah jugak kn??? (-_-)" in short, tengs a lot mama, semua jasa mu, alang (nickname manja, dulu 'abang') xkn buleh lupa.. mana nk cari pengganti??? mustahil itu suma... i love u so strong mama.. mmuahhh (ganda 23).. ada masa, aku tulis lg pasal beliau.. (mengikut permintaan pembaca, ahaks!)

next, kisah aku ngan 2 orang akak aku, along dn angah.. haha, aku xdak abang, so, akak yg 2 org nh la aku ambil contoh dn aku syg,... mls nk tulis pnjang, aku dah pernah tulis short note psl depa nih kt fb.. x pn, baca kt sini...

next lagi, kisah aku dan perempuan yg pernah aku syg selepas mama, dn 2 org akak aku, dlm bhasa mudah, awek/gf/cikaro... hurmmm, segan ah nak cerita, itu kesah lama, biaq pi la, benda dah berlalu... huuuuuu....

seterusnya, kisah aku dn kawan2 perempuan.. ahaks lg.. aku x ramai sgt kenalan pmpuan, yg aku kenal sgt yg 1 skolah masa skolah rendah, kwn perempuan yg tersalah mesej aku wktu skolah menengah (aku skolah suma laki dulu), kwn2 dkt PPUM, dn kwan2 perempuan kt maktab nih... hadoi!!! mcm lelaki, masing2 punya kerenah dn perangai masing2... cantik semuanya.. aku x nilai org perempuan drpd pakaian dn rupa semata-mata.. yg penting, selama perempuan yg aku kenai, baik2 belaka.. kn....?? mungkin kadan2 aku annoying, aku kasaq, ckp main lepas, kdg2 terlembut terlebih... adoyai!!!! aku x berapa nk biasa weih, sorry.. tapi aku tgh dok belajaq, macam mana nk pikat hati perempuan.. haha... standed org bujang ah... klu aku ckp aku nk pikat lelaki kn lg payah.. (-_-)" hangpa yg perempuan nih, bgtw la klu aku silap dn terkasaq.. sorry again..


anyway, aku salute semua perempuan di atas, sbb nya, sudi menyerikan hidup aku yg x seberapa nih.. ini suma keja Tuhan, kita x tw bila lg berpeluang nk bersua muka dn beramah mesra.. mcm entri yg lepas, aku lelaki normal, aku tertarik kt perempuan... maaf, aku bukanlah pervert, aku lelaki.. LELAKI....

~dear loggers, sorry, ayat aku berterabur, kepala pening, hatrik main hujan 3 hari nih.. maaf.. ini semua dtg daripada hati, harap maklum..sbnrnye aku nk ucap SELAMAT HARI WANITA kt semua wanita (maknyah, mak ayam, dll mak pn buleh la kot).. peace (^_^)

No comments:

Post a Comment

madah berhelah