Monday, March 28, 2011

back to the school #5

alhamdulillah, hari yang terakhir menjelang jua..

setiap pertemuan, pasti ada perpisahan..

hari yang terakhir di S.K.I. semuanya berjalan lancar. bagus belaka. cuma pagi tu, aku ngan roommate bangun lewat, menggelabah kejap. tapi kitorang kool saja.

ya, hari terakhir, seriously, baru la dapat rasa perkara yang best kat sini...

contohnya, masuk kelas, suh budak-budak mengeja, buat ayat dan present secara spontan. ok, nampak macam simple, even students kat sini all boys, tapi self confidence and self esteem diorang masih low. ada jugak yang macam menonjol. so, yang tak berapa nak menonjol nih, aku 'test' diorang. suruh nyanyi and bercerita.. tajuk memang spontan, apa yang terlintas dalam kepala otak aku, itu la yang diorang kena cerita. bukan lama mana pun, tak sampai seminit je.. overall, bagus budak-budak nih, cuma kurang diberi peluang untuk bercakap dan tonjolkan bakat. by the way, thanx to Fakhrul, sebab bagi aku idea nak buat benda-benda nih.. macam mana la aku boleh tak terfikir daripada awal nak buat ini semua.. maybe impression aku yang awal2 mengatakan budak-budak nih sangat nakal, so aku macam malas nak tengok apa yang ada dalam diri diorang.. fine, my stupid fault.

lain-lain perkara yang aku rasa best, yeahaha.. ! dah nak hari penghujung nih baru la aku berkesempatan nak berbual ngan budak maktab lain. seriously damn shit. hari-hari yang sebelum nih, kitorang juz buat hal masing-masing, x berapa nak bertegur sapa. maybe sebab kitorang ramai sangat, haih (-_-")

tapi, diorang nih ok sebenarnya, terutamanya yang perempuan la kn, yang laki, toksah kira. dah hari penghujung kan, Syafik suh aku gi edjas budak 'maktab P' nih, sebab dia perasan yang aku dok meng-ushar budak tuh.. haha, cabaran di terima. aku x ngedjas mana la, sebabnya, waktu aku nak pergi approach beliau, baru aku perasan ada cincin la kat jari.. pergh! menusuk.. melepas lagi aku (-_-") . yeah, loser me. tapi, atas dasar member se-SBE, aku x kisah mana.. mungkin xde jodoh antara aku dan beliau.

haha, ok, enough that. alhamdulillah, sepanjang aku gi SBE nih, semuanya berjalan dengan lancar. maklumat sekolah pun da dikumpul, kerjasama dengan Guru Besar pun bagus, cikgu-cikgu kat S.K.I sporting. kalau ada peluang, mungkin aku akan bertandang lagi, mungkin, dengan harapan dapat meng-edjas awek dari maktab lain.. hakhak (sengal).

till we meet again fellas. (teka, yang mana 1 kah 'beliau')

melangkah pergi.


No comments:

Post a Comment

madah berhelah