Monday, April 18, 2011

Amirahs

YEAAAHHHHHHH!!!!! (baca kuat2..)

haha, oh Mighah, sorry, lambat nak sembang pasal hang kat sini.. ok, fellas, memperkenalkan, birthday girl, (dah lambat sangat kot), Amirah... oh ya, ada 2 orang gadis yang bernama 'Amirah' kat dalam kelas aku, so, kongsi 1 entri la korang ae, sorry taw!!!!

ok, introducing, the first Amirah, sebab dia lahir dulu, 25.3.1991

bukan yang bermisai tuh!!!!! (thnx to fb)

yeahaha, nama diberi, NorAmirah bt Abdul Rahim.. 
asal, dekat sini jugak, Sg. Petani..
status, seperti gambar di atas, sudah dimiliki, marilah kita berdoa agar kekal ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat bahagianya...

ironi, sebelum nih, kitorang pernah berjumpa, waktu Kem PRS Zon Utara, dekat Perak.. tapi, aku x sempat nak mengushar beliau, maka, Tuhan pertemukan kami sekali lagi, dekat maktab nih, siap 1 kelas lagi.. haha!!!

ok, sederhana orangnya, salah seorang pemidato yang baik, kalau present kat kelas, dah macam robot yang di programkan, ini aku sangat jeles dan salute!!!! siyes, aku pun tergagap macam ape bila present, beliau selamber badak je, tambah lagi bila nak kena speaking.. keep it on!!! ajar la orang yang tak berapa hebat macam aku nih..

btw, orangnya juga peramah, x buat bising dalam kelas, agak 'cunning', dan memiliki sebuah 'Ferrari Merah', muahaha!!! so, disebabkan beliau sudah berpunya, x perlu nak ulas dengan lebih kot..

olrait, fellas, memperkenalkan, the 2nd Amirah..

E4, senyum lebar, tunjuk gigi putih (thnx to fb)

olrait, nama diberi, NurAmirah bt Zulkifli (kalau x silap, hehe, jgn carut kat aku lak!)
berasal daripada Terengganu, (Ganu kite boh!!)
aku panggil dia, 'Mighah'.. hehe, sbb ye org Ganu kan..

olrait, berperwatakan yang garang (first impression), tapi dalam hati ada Taman Astakona Idaman, itu standed..
bagus orang nya, jujur, cakap straight to the point, x dak masalah kalau nak sembang.. 
ye, agak garang orangnya, tapi penyayang, oh, macam redundant je nih, tapi xpe, hati beliau baik, selalu menjaga, untung la bakal suami dia..
oh ya, status? urm, x berani nak jamin, mungkin sudah berpunya, itu mungkin, sila tanya beliau sendiri ok!
selalu berbeza pendapat dengan aku, tapi takpe, itu yang menarik, at least, bukak sikit 'view' kita kan?
different people with different taught, so, no offence la ae...

to this two ladies, I would like to wish Happy Belated Birthday.. hehe.. ikhlas
ridhwan (buaya darat.inc)



2 comments:

madah berhelah