Thursday, April 14, 2011

kenapa

kenapa setiap kali nampak awak, perasaan jadi lain?
kenapa setiap kali nampak nama awak on9 kt gMail, jari nih cepat2 je nak klik on chat ngan awak?
kenapa setiap kali selisih dengan awak, saya tak berani nak angkat muka?
kenapa setiap kali saya tengok awak senyum, saya rasa pilu?
kenapa setiap kali saya nak bersembang dengan awak, saya jadi mengelabah, merepek tak tentu hala?
kenapa saya susah sangat nak terima kenyataan?

dan banyak lagi soalan yang saya nak tanya kat awak.

perpisahan ini, hampir setahun berlalu, saya masih di takuk yang lama.

perasaan itu masih terasa, darah yang mengalir masih segar, tidak berhenti namun tak mati,

betul, saya tak cukup bagus untuk awak.

you deserve the best, and once you choose the right man, love him with all your heart, and ask Allah for the guidance.

also, you, 'the man' that she chose, if u ever hurt her heart, or do anything that make she sad or cry, I swear, every drop of her tears, I'll slice your body into the pieces, n I'll make sure that you suffer until you die.


"Kalau orang buta berpegang pada tongkat,orang bercinta berpegang kepada janji." (Cob Nobbler, 2011, a blogger)

No comments:

Post a Comment

madah berhelah