Monday, April 18, 2011

G226

wei! kejadah ape ko jiwang sangat kebelakangan nih.. X gentleman la syial!!!! (codename R,)

lu mmg jiwang cm f***, aku yang perempuan nih lagi macho daripada kau la lahanat...!! (codename M.A)

ok, enough! officially, setahun sudah perpisahan itu. noktah!

xde kaitan pun sebenarnya, hari nih, aku nak tunjuk situasi bilik aku.. haha, dah kemas cantek baek punya semalam, so, malam nih aku berjaya mengepau broadband Nadhir, pinjam camera Syafik, n post an entri.. HAHAHAHAHAHA!!! (evil laugh)

ada karpet terbang!!!!



ya, lihat sajalah boxer yang tergantung.. wangi der!!!! katil, oh, x berapa nk kemas macam zaman kat sekolah dulu.. haha.. kaler biru, ada corak lembu lagi!!! nyenyak woo kalau tidur malam-malam....

tedy bear? oh ya, aku beli sendiri, kat pasar malam kat Taman Ria, sempena besday diri sendiri.. ahaa, betul maaaa, muka guwa suci bersih, mana tipu... milik aku sorang saja..haa, kalau ada orang2 yang datang bilik nak lepak, berani nak usik tedy bear aku, Rahimi ngan Nadir.. ha, klu Rahimi yang nk buat main manja-manja, memang aku yang potong line, sesuka hati je nak peluk tefy orang!!!! kalau si Nadir, sama gak, aku mintak balik, peluk bantal sudaa... ye, aku kedekut...

haa, kalau anda perasan, ada benda putih bulat dekat kotak hitam.. haa, itu Tatoo 51500, aku baru beli semalam.. haha, kat PC Fair,  x la mahal sgt.. dalam RM6*.** je...

haa, LCD  kelas pun ade!! (cilake, letak atas lantai je!!! mahal tuh!!! lahanat!!!!) ok3, sabar semua... aku baru lepas mengendali kan LCD nih,  haa, da simpan masuk dalam beg n aku dah sorok kat tempat rahsia kat dalam loker, kat celah2 baju yang bergantung dah pun... jangan bagitau org lain sudah.... haha!

oh ya, buat masa sekarang, aku lebih selesa lepak2 on9 laptop dari atas katil.. sambil baring2.. tongkat dagu, peluk tedi bear, sambil guling2.. haha! mmg syok! tapi, kalau dah dati pagi sampai ke malam duk baring ats katil tuh je.. hurm, alamatnya nk patah pinggang rasa... siyes! mula la lenguh2 1 badan.. haha... padan muka!!! org dah bagi kerusi ngan meja, x nk guna... 

haa, dekat dinding, ada board.. yang nih baru je di pasang oleh pihak asrama..haha, kegunaan, buleh la klu nak tampal jadual harian kelas ke, memo2 penting ke, gambar ex awek  keluarga ke ape..so, aku pilih utk letak gambar Rozita Che Wan (RCW). haha, mmg ramai yang x puas hati bila aku letak gambar beliau.. bukan aku print, aku songlap paper kt kafe, aku gunting, pastuh tampal.. haha!!! antara wanita yang aku rasa 'hot mama' kt Malaysia.. kamon la, aku masih bujang, single, teruna dan suci dari sebarang haid dan nifas ok.. kasi chance la, bukannye aku ganggu rumah tangga orang kan????? 

botol air hijau.. haa, itu Fatu punya.. aku pinjam.. isi air 20sen.. dah jadi habit, pagi-pagi bangun, kena seteguk arak air dulu, pastuh baru gi mandi.. kritikal sangat, air paip pun boleh la..

oh ya, karpet biru.. haha, karpet terbang, kan aku da cerita sebelum nih.. itu aku bawak daripada rumah, daripada Puan Mama simpan bawah katil, bek aku bentang kat dalam bilik, buleh la nak buat lapik tidur bila saat2 kecemasan, nampak macam meriah, baru la anak bujang yang bagus!! haha.
ok, that's all kot.. btw, nanti kita sembang pasal pilihanraya pulak.. chiaooow!!!!

No comments:

Post a Comment

madah berhelah