Thursday, July 7, 2011

1. kertas kerja untuk B.I.G kali ke-2 sudah diluluskan oleh tn.Pengarah IPG.. alhamdulillah.. counting days, arrange untuk makan2, dan boleh kerjakan B.I.G.. hopefully semuanya berjalan lancar.

2. semester yang mencabar kali nih. banyak sungguh group works. banyak benda nak kena present. literasi, numerical, BMK dan lain2. entah sape ahli kumpulan aku pun tak tahu. berterabur semua.

3. bilik masih bersepah. baju2 tak dilipat, langsung. yang mana sempat di-hanger-kan aje. sangatlah tak teratur kehidupan sem nih. nota2 sem lepas berterabur bawah katil. boleh tak aku nak recycle je semua?

4. lepas habis paper semalam, dan sejak sebelum tuh lagi, rasa tak sedap hati. macam tak lama je nak duduk kat sini. kalau itu yang sudah tertulis, apa kan daya.

5. siol. dah setahun lebih 'menduda'. ok fine, hidup single pun not bad. tapi asyik bercinta dengan moto je, mana boleh tahan doe! aku rasa aku menghidap halusinasi. lol. such a loser. cakap dengan bayang2.

6. main hoki utk GERKO. tak semudah yang disangka. ok, nampaknya kena beli stick yang lebih panjang, agak2 ade jual ke untuk yang saiz aku? letih woo nak membongkok. agak2 camne la Sultan Azlan Shah main hoki masa baginda muda remaja dulu? btw i salute baginda. body masih tough. tak macam beberapa rakan sejawat baginda, gemok! (jangan report polis, mampos aku kena tahan I.S.A, tak pun kena buang negeri, diam2 sudaa..)

7. tulis panjang2 nak buat ape, bukannya ada orang bace pon. me loser. syok sendiri ah siol..

No comments:

Post a Comment

madah berhelah