Monday, July 18, 2011

I would like to say...

perjalanan Teratai Layu Di Tasik Madu NC (TLDTMNC)berakhir di suku akhir. kesilapan GK tak boleh dimaafkan, walaupun dia manusia. tak puas hati. Bachap FC tak patuh pada schedule yang ditetapkan, iaitu lambat ke netball court pada waktu yang ditetapkan, akhirnya players TLDTMNC moral down, perlawanan sengaja dilengahkan pihak lawan, ini sengaja kerana mereka sudah pun habis kelas pada 1 tengah hari tadi, so tiada alasan untuk lewat! TLDTMNC patut diberi kemenenagan percuma!

2. DSLR Nikon D3000, ini bukan guwa yang punya, guwa tolong belikan untuk Angah. so, sementara belum bertukar hak milik, ijinkan aku untuk melaram sesuka hati. kalau ada yang kata 'alah, baru beli dah nak poyo'. i would like 2 say, 'macam la aku nak amik gambaq hang!'.

3. kereta control. ini pun guwa beli minggu lepas. ada yang kata 'ek eleh, mcm budak2'. i would like to say 'aku beli menatang nih tak mintak duet kat hang walau sekupang pon!'.

4. hensem. ada orang kata 'seriously, kau adalah makhluk Tuhan yang paling hensem kat IPG nih'. i would like to say 'terima kasih'. -> ok, sila muntah dan bunuh guwa selepas membaca statement ini. HAHAHAHAHA!

5 comments:

  1. petang tu, aku sakit perut la wan..so aku tidoq je..sory x pegi.huhuu

    ReplyDelete
  2. salam..

    cikgu : hehe, mungkin kami mewarisi ke-hensem-an cikgu kot...

    izat : anda dimaafkan...

    ReplyDelete
  3. saya xpegi sebab saya sibuk.maaaaf. T^T

    ReplyDelete
  4. hurmm.. teha, anda tak berapa nak dimaafkan..

    ReplyDelete

madah berhelah