Wednesday, July 27, 2011

sweet cutie-pie stalker

entri ini mungkin akan menimbulkan rasa mual2 kepada beberapa orang yang terbaca, dan aku merasakan antaranya ialah code name 'M', 'T' dan 'N'. tapi itu tak mengapa, jika rasa jelik dan mual, sila tutup browser anda, saya tak punya masalah sama kamu. (ini macam ala2 ayat Cikgu Syahnun je!)

beberapa hari kebelakangan, hati aku terdetik, merasakan diri aku diperhati seseorang. ok, Tuhan sentiasa memerhati kita, namun kali ini perasaan itu berlainan. (apsal cam jiwang pulak aku nih!).

aku yakin, kamu sebagai seorang insan yang bergelar manusia pernah di 'stalk' oleh seseorang. mungkin djaman kamu sekolah, mungkin juga di tempat kerja mahupun di mana-mana. rasa kurang senang bukan? rasa macam ada orang duk follow kita sepanjang masa, tapi kita tak tahu siapa. rasa insecure pun ada. oh, dan menurut firasat aku, stalker dan hacker punya perbedaan.

tapi nak buat macam mana. mungkin bersebab kenapa sesorang itu 'stalk' kita. menurut pengalaman aku sebagai bekas seorang 'buaya', aku stalk orang atas minat. contohnya aku pernah men-stalk aweks yang cantik. aku stalk sebab aku tak berani berhadapan face-to-face dengan mereka. aku rasa gugup dan tak tahu nak buat apa bila dah ada depan mata. so, aku stalk la aweks ini. ok fine, ini agak loser namanya, kira agak syok sendiri. mungkin agak pervert, tapi aku tak harm aweks nih. aku ushar dari jauh je. bila aku merasai yang aweks nih macam dah ada pakwe, so aku stop stalk, mungkin kerna kecewa dan aku tak kacau aweks orang der, tapi aku berpeluang untuk stalk orang lain pulak. muahaha!

"Sono stato stupido, perché è ancora radicato nel mio cuore"

3 comments:

madah berhelah